Пошук
 ClustrMaps

Новини » Жовтень 2017

Укрзалізниця не надає переваг у забезпеченні вантажними вагонами великим компаніям перед іншими учасниками ринку. Про це свідчать обсяги перевезення вантажів у найбільш затребуваному рухомому складі напіввагонах.

У напіввагонах в експортному, імпортному та внутрішньому сполученні за 9 місяців 2017 року перевезено 154,8 млн тонн вантажів, із яких у вагонах власності ПАТ «Укрзалізниця» –  44,1 млн тонн (28,5%), а у вагонах інших власників 110,6 млн тонн (71,5%).

Перевезення із заводів найбільших промислових груп склало 52,9% загального обсягу – 81,9 млн тонн, у тому числі в напіввагонах власності ПАТ «Укрзалізниця» 14,2 млн тонн (17,3% від перевезень найбільшими компаніями). Перевезення інших вантажовласників: 72,9 млн тонн (47,1% загального обсягу), в т.ч. у напіввагонах власності ПАТ «Укрзалізниця» –  29,9 млн тонн (41% від перевезень інших вантажовласників).

Найбільші промислові групи, обсяг перевезень яких складає більше половини загального обсягу перевезень, в своїй структурі перевезень здійснюють майже в 2,4 разу менше перевезень у напіввагонах власності ПАТ «Укрзалізниця», ніж всі інші учасники ринку, та, відповідно, значно менше перевезень у напіввагонах власності ПАТ «Укрзалізниця» у порівнянні з середнім показником по ринку. Великі компанії перевозять вантажі в рухомому складі, який належить їм, або мають довгострокові договірні відносини з приватними вагонними операторами.

На відміну від приватних операторів, ПАТ «Укрзалізниця» має забезпечувати всіх споживачів залізничних послуг незалежно від рентабельності перевезень. При цьому приватні оператори не бажають перевозити низьковартісні вантажі з низькою рентабельністю перевезень, тому частка перевезень цих вантажів у вагонах власності ПАТ «Укрзалізниця» переважає, наприклад, будівельні матеріали (53,3%), лісні вантажі (95,5%) та сіль (89,3%).

Укрзалізниця планує розвивати потужності та розширити можливості технічної пасажирської станції «Дарниця» у Києві. Про це під час візиту на станцію  повідомив в.о. голови правління товариства Євген Кравцов. За його словами, Укрзалізниця планує тут збудувати цех з унікальною для України технологією виконання капітальних ремонтів пасажирського рухомого складу.

 

Цех унікальний тим, що у ньому діятиме новий для України принцип виконання технологічних операцій – здійснюватиметься одночасний ремонт усіх вузлів та деталей поїзда на трьох рівнях рухомого складу (дахове, підвагонне та внутрішньовагонне обладнання). Оснащення цеху забезпечить можливість одночасно перевірити усі системи у складі поїзда після ремонту та загалом працездатність електропоїзда змінною та постійною напругою 27кВт та 3кВ відповідно, без жодних пересувань рухомого складу. «Ми вже отримали позитивний висновок комплексної державної експертизи проекту. Наразі розпочинаємо погодження міністерствами та затвердження проекту будівництва Кабінетом Міністрів України. Потім  необхідно буде отримати дозвіл на початок робіт у Державній архітектурно-будівельній інспекції. Технологічна лінія спроектована так, щоб максимально автоматизувати та прискорити процес ремонту передусім швидкісних електропоїздів», – пояснив Євген Кравцов.

Наразі в Україні в депо діє технологія повагонного чи посекційного ремонту, а для перевірки – використовується спеціалізована колія. У цеху, що буде будуватися на ТПС «Дарниця», здійснюватиметься повний замкнутий цикл капітального ремонту із заміною та діагностикою усього обладнання на одній колії.

До того ж тут буде встановлене і обладнання для формування та обточування колісних пар пасажирського рухомого складу, передбачено освоєння найновітніших засобів неруйнівного контролю рам візків, стендів для ремонту та випробувань головних компресорів, пневматичних балонів вторинної системи підвішування, циліндричних пружин, гідравлічних гасників коливань, електронного устаткування та іншого. Частина обладнання для цеху вже закуплена та поставлена із-за кордону.

«Будівництво цеху потребує мільйонних інвестицій, тому ми вже зараз обговорюємо, як максимально ефективно використати його потужності, які перспективні проекти втілити на його базі. Розглядаємо можливість здійснювати на ТПС «Дарниця» і  модернізацію приміських поїздів із залученням світових виробників, можливо, також забезпечити збирання вузлів електропоїздів, таким чином розвиватимемо виробничу базу технічної пасажирської станції»,  – розповів  в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця».

Будівництво цього цеху та введення його в роботу дозволить використовувати ТПС «Дарниця» відповідно до її проектної потужності – забезпечувати проведення усіх видів ремонтів та здійснювати екіпірування 20 електропоїздів за добу.

З 10 грудня 2017 року ПАТ «Укрзалізниця» запроваджує новий поїзд № 36/35 Одеса – Перемишль. Він курсуватиме цілорічно щоденно. Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов у Twitter. У складі поїзда курсуватимуть купейні вагони.

 

«З 10.12 – новий поїзд Одеса – Перемишль! Щодня. Зупинки в Жмеринці, Тернополі, Львові, Красному, Рудниці, Вапнярці, Хмельницькому та ін.» - повідомив очільник товариства Євген Кравцов.

Поїзд № 36/35 Одеса – Перемишль розпочне курсувати з введенням графіку руху поїздів на 2017/2018 рік. Наразі розклад по території Польщі ще доопрацьовують польські залізничники. Розклад курсування по території України вже розроблений: поїзд вирушатиме з Одеси з 10 грудня о 18:26. З Перемишля – з 11 грудня, прибуватиме до Одеси об 11:15.

Більш детальна інформація про розклад курсування поїзда № 36/35 Одеса – Перемишль буде розміщена на офіційному сайті ПАТ «Укрзалізниця». Про вартість квитків буде повідомлено додатково, після погодження з польською стороною.

У вересні 2017 року на Південно-Західній магістралі було зафіксовано 43 випадки крадіжок майна та матеріальних цінностей залізничного транспорту, із них розкрито 9 випадків на суму59,568 тис. грн. Затримано 10 зловмисників.
Загалом за 9 місяців зафіксовано 339 випадків крадіжок майна та матеріальних цінностей залізниці, з яких 94 випадки попереджено на загальну суму 829,969 грн. Затримано 142 зловмисника.
Зокрема у вересні найбільш резонансні випадки були зафіксовані на перегонах Брівки – Андрушівка, Калинівка – Турбів, станціях Козятин, Вінниця-Вантажна та Пряжеве.
По усіх випадках розкрадань майна та матеріальних цінностей залізничного транспорту відкриті кримінальні провадження.

У вересні 2017 року регіональна філія«Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» поповнила бюджети різного рівня та фонди соціального страхування на 163 894тисяч гривень.

Зокрема до Державного бюджету країни залізниця минулого місяця спрямувала 25 648 тисячгривень, до місцевих бюджетів – 82 133 тисяч гривень, до цільових фондів соцстрахування – 56 113тисяч гривень.

Для порівняння: за вересень 2016 року Столична магістраль сплатила до різного рівня та фондів соціального страхування 161 620 тисяч гривень.

Загалом за 9 місяців поточного року регіональна філія «Південно-Західна залізниця» поповнила державний бюджет на 1 629 850 тисяч гривень.

© 2017 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту
Вгору