Пошук
 ClustrMaps

Новини » Серпень 2017

Сьогодні, 24 серпня, у свій перший рейс вирушив поїзд Інтерсіті+ №715/716 Київ – Перемишль,  що курсує до Польщі  через Вінницю, Хмельницький  та Тернопіль. Усі квитки на цей поїзд викуплені, причому майже половина пасажирів їдуть до кінцевої зупинки.  Ці факти свідчать про популярність міжнародних швидкісних поїздів Укрзалізниці.

«Квитки на перший рейс другого швидкісного поїзда до Польщі реалізовані на 100%. Для Укрзалізниці розвиток міжнародних маршрутів до країн-членів Євросоюзу – це одне з пріоритетних завдань. Ми прагнемо максимально задовольнити попит громадян, які для подорожей до європейських країн обирають саме залізничний транспорт», - зазначив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Завдяки новому маршруту майже 4 млн мешканців Вінницької, Хмельницької та Тернопільської областей зможуть зручно подорожувати до Європейського Союзу. Вартість проїзду в поїзді №715/716 до Перемишля складе: з Києва: 676 грн – у першому класі, 478 грн – у другому; з Вінниці: 526 грн – у першому класі, 370 грн – у другому; з Хмельницького: 451 грн – у першому класі, 322 грн – у другому; з Тернополя: 370 грн - у першому класі та 265 грн – у другому класі.

Поїзд Інтерсіті+ №715 щоденно відправлятиметься зі станції Київ-Пасажирський о 06:52 та прибуватиме до ст. Перемишль о 15:05. Поїзд зупинятиметься на ст. Вінниця (09:09-09:11), Хмельницький (10:45-10:47), Тернопіль (12:12-12:14) та Львів (13:42- 13:55).

Поїзд Інтерсіті+ №716 відправлятиметься зі станції Перемишль (Польща) о 13:07 та прибуватиме до ст. Київ-Пасажирський о 23:10. Зупинки передбачені по ст. Львів (16:02-16:12), Тернопіль (17:38-17:40), Хмельницький (19:09-19:11) та Вінниця (20:47-20:49).

Нагадаємо, що перший поїзд Інтерсіті+ №705/705 Київ-Львів-Перемишль розпочав курсувати з 23 грудня 2016 року. За період курсування цим поїздом між Україною і Республікою Польща перевезено більше 146 тис. пасажирів.

Уже за кілька тижнів залізничники та аграрії планують визначити, яку кількість  вагонів-зерновозів бажають придбати окремі агрохолдинги, а також лізингові умови, на яких ці вагони надаватимуться Укрзалізниці. Така домовленість стала результатом зустрічі 17 серпня в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова із представниками Української зернової асоціації, що представляє 90% експорту зернових та олійних культур.

За словами Президента Української зернової асоціації Миколи Горбачьова, упродовж останніх сімнадцяти років спостерігається постійне підвищення врожайності зернових, а відтак зростає й потреба в рухомому складі. «Якщо врожаї збільшуватимуться такими ж темпами, - вже 2021 року експорт зернових сягне 70 млн тонн при нинішніх 47 мільйонах тонн. Для того, щоб Укрзалізниця змогла перевезти всі ці обсяги продукції, - модернізацію рухомого складу потрібно починати вже зараз», - зазначив Микола Горбачьов. 

В.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов повідомив, що для задоволення потреб ринку в перевезеннях продукції сільського господарства у галузі визначено кілька пріоритетних завдань. Серед них, зокрема, збільшення парку вагонів-зерновозів шляхом придбання вагонів агрохолдингами з подальшою їх передачею Укрзалізниці в лізинг. Також Укрзалізниця втілює прозорий принцип розподілу вагонів між клієнтами завдяки роботі автоматизованої системи розподілу порожніх вагонів-зерновозів, у пікові періоди запроваджуються маршрутні відправки зернових вантажів.

«Автоматизована система розподілу вагонів-зерновозів між клієнтами має функціонувати й надалі, а критерії розподілу вагонів мають вдосконалюватись у процесі діалогу з бізнесом», - зазначив Євген Кравцов.

Він також наголосив, що ініціатива щодо запровадження маршрутних відправок зернових составів є потрібною, особливо у пікові періоди. Але при цьому важливо враховувати інші ринки та галузі економіки, чиї поїзди збільшать час простою, пропускаючи поїзди з зерном. Учасники зустрічі дійшли згоди, що в цьому питанні потрібно знайти баланс. Вони також погодилися, що реалізація запланованих спільних заходів дозволить суттєво покращити ситуацію із перевезенням зернових вже під час наступної збиральної компанії.

Укрзалізниця спостерігає стрімке зростання попиту на подорожі поїздами до країн Євросоюзу і зворотно. Водночас потік пасажирів в сполученні з Російською Федерацією зменшується. Так, за 7 місяців 2017 року в напрямку Україна – Євросоюз – Україна залізничним транспортом скористалися 138,5 тис. пасажирів, що у 8,3 разу більше ніж за аналогічний період 2016 року. В напрямку Україна – Росія – Україна залізничним транспортом подорожували близько 1,1 млн пасажирів, що майже на 11 % менше ніж торік.

Тенденція до збільшення попиту на залізничні перевезення з України до Європи і зворотно спостерігається упродовж останніх кількох років. Так, у напрямку Україна – Євросоюз – Україна у 2015 році кореспонденція пасажирів склала близько 28,7 тис, в 2016 році – понад 33 тис., а за 7 місяців 2017 року – 138,5 тис.

Водночас у напрямку Україна – Російська Федерація – Україна упродовж останніх 5 років потік пасажирів зменшується: в 2012 році кореспонденція пасажирів складала 11,1 млн, у 2013 – 10,7 млн, у 2014 – близько 4,3 млн, у 2015 – 2,4 млн, у 2016 – понад 2 млн, за 7 місяців 2017 – понад 1 млн.

Із запровадженням безвізу з Євросоюзом Укрзалізниця активно розвиває ринок перевезень між Україною та державами-членами ЄС. Зокрема, з 12 червня 2017 року курсує поїзд № 751/752 Ковель – Холм, який з 24 серпня 2017 року змінює свій маршрут на Здолбунів – Холм. Також з 24 серпня 2017 року курсуватиме ще одна пара швидкісних поїздів Інтерсіті+ до Польщі - № 715/716 Київ – Перемишль, через Вінницю, Хмельницький та Тернопіль. Нагадаємо, перший поїзд Інтерсіті+ №705/706 Київ – Львів – Перемишль розпочав курсувати з 23 грудня 2016 року.

Загалом з України поїзди та безпересадкові вагони сьогодні курсують до шести країн Євросоюзу.

Довідка

Окрім двох пар швидкісних поїздів Інтерсіті+ до Перемишля та поїзда до Холму, з України до Польщі сьогодні курсують також пасажирські поїзди: №51/52 Варшава, Вроцлав – Львів (щоденно); № 67/68 Київ – Варшава (щоденно). До Словаччини, Чехії, Угорщини, Румунії та Болгарії курсують причіпні вагони з Києва та Львова. Зокрема, це вагони Київ – Братислава (по 1, 2, 3, 6, 7 днях тижня, крім 30/08, 13/09 та 15/11), Київ – Прага (щоденно), Київ – Будапешт та Львів – Будапешт (щоденно), Київ – Бухарест (по п’ятницях) та Львів – Варна (15, 25/06, 05, 17, 29/07, 10, 20/08).

З 1 серпня 2017 року Укрзалізниця навантажила 34,4 тис. зерновозів, в яких перевезено 2,3 млн тонн вантажів, щодобово залізничні станції вантажили 1722 зерновози. Лише зерна в серпні навантажено майже 31 тис. вагонів (понад 2 млн тонн). З них на експорт в порти спрямовано 26,6 тис. зерновозів (1,8 млн тонн), на внутрішній ринок  – 4,4 тис. вагонів (280 тис. тонн).

 Через накопичення вагонів в очікуванні вивантаження на портових елеваторах Укрзалізниця з початку серпня ввела 5 конвенцій, загальним терміном 28 діб, на перевезення зернових вантажів призначенням на порти України. Зокрема, з 9 по 16 серпня було введено заборону відправлень на Чорноморськ-Порт, на адресу ТОВ «Транссервіс», з 10 по 17 серпня – призначенням Чорноморськ-Порт на адресу  «Трансбалктермінал». Також на цей порт з 9 по 14 серпня діяла конвенція відправлень на адресу ІФ ДП «АМПУ». З 10 по 12 серпня вводилася заборона на відправлення зерна призначенням  Одеса-Порт на адресу «Укрелеваторпром» та «Олімпекс  Купе Інтерн».

Затримувала вагони-зерновози під вивантаженням також станція Жовтнева, тож з  10 по 12 серпня відправлення на адресу «МСП Ніка-Тера» були тимчасово призупинені.

 Довідково

Робочий парк зерновозів в Україні становить 16730 од., що на 3760 більше ніж в минулому році.

ПАТ «Укрзалізниця» інформує пасажирів про те, що більшість пасажирських вагонів не обладнані системою кондиціонування повітря. Тому, зважаючи на аномальну спеку, можливий дискомфорт під час подорожі. Закликаємо пасажирів уникати тривалого перебування на сонці перед подорожжю, за наявності хронічних захворювань обов’язково мати при собі звичні ліки, рекомендовані лікарем, вживати достатню кількість води, а в разі погіршення самопочуття негайно звертатися до провідників.

Також попереджаємо про можливі затримки пасажирських поїздів через застосування обмеження швидкості через перегрів колій. З початку серпня було застосовано близько 350 таких обмежень.

Укрзалізниця інформує пасажів про те, що більшість вагонів не обладнані системами кондиціонування повітря. Цього літа пасажирів обслуговують 3100 пасажирських вагони, з яких системою кондиціювання повітря обладнано лише 38 % - це 1168 вагонів. Майже в усіх плацкартних вагонах системи кондиціонування повітря не передбачені конструкційно.

Залізничники розуміють, що подорож у плацкарті, не обладнаному кондиціонером, менш комфортна, але вона має й відповідну вартість. Більше того, існує об’єктива причина такої ситуації з пасажирським рухомим складом - невиконання статті 10 Закону України «Про залізничний транспорт». Згідно із цим Законом будівництво й реконструкція магістральних залізничних ліній, об'єктів мобілізаційного призначення, придбання залізничного рухомого складу для перевезень пасажирів у поїздах далекого слідування та місцевого сполучення має здійснюватися у встановленому порядку за рахунок коштів державного бюджету. За період незалежності України з держбюджету кошти на оновлення рухомого складу не виділялись.

За останні 25 років придбано 583 вагони – всі за власні кошти Укрзалізниці. Робота з оновлення парку розпочалася з кінця минулого року й триває зараз. У цьому році ПАТ «Укрзалізниця» оновить парк пасажирських вагонів на 203 одиниці. З них буде закуплено 50 нових вагонів та 153 одиниці – модернізовано капітально-відновлювальним ремонтом. Причому всі модернізовані та придбані вагони вже обладнані системами кондиціонування повітря. Також заплановано не зменшувати темпи з оновлення пасажирського рухомого складу і в наступні кілька років – по 250-300 вагонів щорічно.

Сторінка 1 з 3123»»»
© 2017 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту
Вгору