Пошук
 ClustrMaps

Новини » Вересень 2017

ПАТ «Укрзалізниця» відкрите до співпраці зі всіма зацікавленими сторонами задля попередження дитячого травматизму на об’єктах залізничної інфраструктури. Про це сказав директор департаменту охорони праці та промислової безпеки ПАТ «Укрзалізниці» Валерій Сусленко в ході круглого столу в Київському міському управлінні Національної поліції, що відбувся 28 вересня.


На заході зібрались представники багатьох міністерств і відомств, керівники підрозділів Київської міської державної адміністрації, екстрених служб, щоб визначити, як місцева влада та державні підприємства повинні реагувати на модне сьогодні, але вкрай небезпечне для підлітків захоплення так званим зачепінгом та екстремальними селфі.

Лише за декілька років це хобі забрало життя не одного десятка школярів. А останнім часом тенденція до зростання кількості подібних випадків набула загрозливого характеру. ПАТ «Укрзалізниця», розуміючи, що залізнична колія – це зона підвищеної небезпеки, ніколи не стояла осторонь цієї гострої проблеми. Кожен рік компанія виділяє кошти для встановлення огорож поруч із особливо небезпечними об’єктами, щоб фізично унеможливити потрапляння туди дітей. Ось і цього року на такі цілі було витрачено 56 млн грн. Але огородити всю залізницю (а це більше 10 тис. км. лише електрифікованих колій) неможливо. Тому вкрай важливою є взаємодія Укрзалізниці з державними органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадськими організаціями та громадянами.

Для цього в компанії створено департамент корпоративної соціальної відповідальності, на який окрім іншого покладено функції з налагодження партнерства зі всіма вищезазначеними організаціями та установами для досягнення спільних цілей. Розуміючи всю гостроту цієї соціальної проблеми, Укрзалізниця закликає всі зацікавленні сторони до співпраці в цьому та інших напрямках.

Сьогодні, 30 вересня, о 3:10 на залізній станції Слобідка сталося загорання неробочого тамбуру поїзда № 146 Ізмаїл – Київ. Загорання виникло через залишений пасажиром недопалок у тамбурі одного з вагонів.

Пожежу залізничники ліквідували самостійно: поїзна бригада та працівники станції. Постраждалих внаслідок інциденту немає. Пасажирів з вагону, у тамбурі якого сталося загорання, було розміщено у інших вагонах. Внаслідок інциденту пошкоджено перегородку тамбур-туалет з нижньої частини. Поїзд відправився за маршрутом о 3:45. ПАТ «Укрзалізниця» закликає пасажирів дотримуватися правил поведінки на залізничному транспорті та пам’ятати, що палити у вагонах, на перонах, залізничних станціях та інших об’єктах залізниці суворо заборонено. Бережіть власне життя та майно залізниці, не наражайте на небезпеку себе та інших пасажирів і працівників залізниці.

Від початку ліквідації пожежі на військових складах на Вінничині до восьмої години ранку 29 вересня залізничники підвезли військовим 405 тонн води, здійснивши 45 заправлень. Воду підвозили пожежними поїздами Укрзалізниці й по черзі заправляли нею військову пожежну техніку для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації. Були задіяні пожежні поїзди станцій Козятин, Жмеринка та Гречани. Залучено також для резерву пожежний поїзд станції Фастів.

 

Нагадаємо, для локалізації пожежі та припинення подальшого розповсюдження вогню у зв’язку з надзвичайною ситуацією на території військової частини поблизу Калинівки залучено 24 працівники особового складу 4 пожежних поїздів ПАТ «Укрзалізниця», а загалом – понад 50 працівників залізничної галузі. Особовий склад пожежних поїздів, які працюють в епіцентрі події, забезпечений бронежилетами та бронесферами.

Укрзалізниця працює над удосконаленням тендерної документації, скороченням термінів розрахунків за поставлену продукцію та розглядає можливість перегляду розміру гарантійного забезпечення торгів. Про це під час наради з виробниками продукції для верхньої будови колії та представниками СБУ і НАБУ повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Керівник Укрзалізниці закликав виробників продукції для будівництва колії активно брати участь у тендерах, що оголошує товариство. За словами Євгена Кравцова, наразі компанія опинилася в ситуації, коли вона не може в повному обсязі ремонтувати існуючі колії та будувати нові. Це пов’язано з тим, що у тендерах, які проводить Укрзалізниця із закупівлі продукції для залізничної інфраструктури, беруть участь не самі виробники, а посередники, які виходять на торги із цінами, майже удвічі вищими за реальну вартість продукції самих виробників.

Також ситуацію ускладнює і те, що компанії – так звані «прокладки» блокують торги через скарги до АМКУ та затягують терміни їх проведення, тим самим і постачання. Це може негативно впливати на безпеку руху та операційну діяльність перевізника.

«Потрібен механізм, за яким можна задовольнити інтереси українських виробників і забезпечити Укрзалізниці стабільні постачання продукції за справедливими цінами. Ми розглядаємо можливість укладання прямих договорів за переговорною процедурою з використанням ProZorro, а також застосовуватимемо спеціальні процедури закупівель, якщо це дозволяє законодавство. Для нас важливі обґрунтована, не завищена ціна продукції та її бездоганна якість – це ті критерії, які є визначальними», – зазначив Євген Кравцов.

Він також запропонував розглянути можливість укладання довгострокових контрактів з виробниками продукції. Також в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» закликав представників правоохоронних органів перевірити можливість змови учасників торгів.

Правоохоронці підтримали ініціативи Укрзалізниці щодо прямої співпраці з виробниками продукції.

Під час наради залізничники наголосили, що очікують від Мінекономрозвитку розробки порядку укладання рамкових договорів, які могли б стати ефективним інструментом для прямої співпраці з виробниками.

Довідка.

Наразі Укрзалізниця забезпечена матеріалами для верхньої будови колії (рейки, скріплення, стрілочні переводи, підкладки, накладки та ін.) лише на 18% від річної потреби. Це не дозволяє ремонтувати залізничну мережу у запланованих обсягах та відповідно до визначених термінів. До того ж у холодну пору року колійні роботи не ведуться, що загострює необхідність вчасного постачання матеріалів та запчастин для залізничної інфраструктури.

Твердження про те, що «Укрзалізниця» має намір частково відмовитися від класичної процедури проведення тендерів на закупівлю продукції в системі електронних закупівель ProZorro. Про це під час наради з виробниками продукції для верхньої будови колії та представниками СБУ і НАБУ повідомив в.о. голови правління УЗ Євген Кравцов, як передає Delo.ua», є довільною інтерпретацією прес-релізу журналістами видання Delo.ua на цю тему. З оригіналом прес-релізу можна ознайомитись на сайті товариства: https://goo.gl/AK8QUZ.

ПАТ «Укрзалізниця» й надалі усі закупівлі товарів та послуг буде здійснювати виключно через систему  ProZorro з дотриманням законодавства України. Укладання прямих договорів за переговорною процедурою також здійснюється через  систему ProZorro.

Закликаємо ЗМІ не поширювати викривлену інформацію та внести відновідні виправлення до матеріалів, що були розміщені.

Сторінка 1 з 3123»»»
© 2017 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту
Вгору