Пошук

До кінця літа Укрзалізниця планує запустити євроколією обіцяний поїзд Мукачево – Будапешт. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 За словами очільника Укрзалізниці, вже найближчим часом спеціально для цього поїзда на відстані 500 м від залізничного вокзалу станції Мукачево розпочнеться будівництво окремої посадочної платформи, яка примикатиме до колії стандарту 1435 мм. «Наразі триває погодження проекту будівництва, роботи плануємо розпочати вже найближчими тижнями. Паралельно вже опрацьовуємо питання графіка руху поїзда та встановлення тарифів», – зазначив Євген Кравцов.

Також він повідомив, що крім зведення нової платформи, необхідно впорядкувати близько 40 км євроколії. Усі роботи планується звершити до кінця літа 2018 року. «У перспективі плануємо запровадити пряме залізничне сполучення вузькою колією зі Словаччиною, Чехією та іншими країнами Євросоюзу», - написав Євген Кравцов.

Планується, що поїзд Мукачево – Будапешт долатиме відстань близько 400 км орієнтовно за 6 годин. Його маршрут пролягатиме через угорські міста Дебрецен та Ньїредьгаза.

Завдяки поїзду, що курсуватиме євроколією, не потрібно буде витрачати час на заміну колісних пар, а всі прикордонно-митні операції здійснюватимуться на станції Чоп. Місцева влада Мукачево також активно включилася в процес будівництва та приводить до ладу прилеглу до станції територію.

Нагадаємо, під час візиту Євгена Кравцова до Будапешта (Угорщина) залізничники двох країн обговорили питання запровадження нового залізничного сполучення Мукачево – Будапешт, яке передбачає рух пасажирських поїздів євроколією шириною 1435 мм без заміни колісних пар. У ході переговорів сторони досягли домовленостей, що перевезення за маршрутом Мукачево – Чоп – Будапешт здійснюватиметься рухомим складом угорської сторони, оскільки Укрзалізниця не експлуатує пасажирський рухомий склад для колії шириною 1435 мм.

Укрзалізниця разом із Європейською бізнес асоціацією (EBA) та основними учасниками аграрного бізнесу визначили шляхи оптимізації структури логістики зернових вантажів. Про це під час зустрічі з представниками EBA повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов. Попередньо керівництво та фахівці публічного акціонерного товариства проаналізували роботу 528 зернових станцій. До обговорення долучилися також представники Американської Торгівельної асоціації (ACC), Української зернової асоціації (УЗА), Українського клубу аграрного бізнесу та інші учасники аграрного ринку.


«Вперше у консолідованій роботі з ринком упродовж 4 місяців дискусій ми прийшли до компромісу з приводу складного економічного питання. Це говорить про те, що Укрзалізниця кардинально змінюється. Ми почали слухати одне одного і знайшли спільну мову, приймаючи рішення на користь усім», – наголосив очільник залізничної галузі. Фахівці залізниці, разом із зерновиками проаналізували ринок зернових, а саме історичні показники 2014-2017 та врахували прогнозні обсяги перевезень в сезоні 2018-2019 років, перспективи розвитку елеваторного господарства, спроможність елеваторів, фронти навантаження, проведену модернізацію з боку власників під'їзних колій та підприємств аграрного сектора, зі свого боку клієнти, надали свої пропозиції щодо закриття або сезонної призупинки станцій навантаження зерна. При цьому усі пропозиції аграрників були враховані та дані станції були тимчасово виключені з базового рейтингу під партнерську гарантію їх розвитку до наступного сезону.

Аналіз роботи зернових вантажних станцій засвідчив що 328 із 528 вантажних зернових станцій сьогодні навантажують до двох вагонів зерна на добу. Але при цьому вони потребують значних витрат на утримання, задіяння великої кількості дефіцитного тягового складу. Після врахування всіх думок зі 177 малодіяльних станцій із навантаження зерна, діяльність яких, на думку фахівців ПАТ «Укрзалізниця», доцільно оптимізувати, – шляхом їх реструктуризації, санації, тимчасового чи повного закриття для вантажних операцій у переліку залишилось 99 станцій, щодо яких у всіх учасників зернового ринку думка була одностайною. Зокрема, консолідована позиція полягає в повному закритті 27 станцій для вантажної роботи, 41 станція буде закрита для вантажної роботи з липня по грудень 2018 року з подальшим відновленням, за умови наявності заявок на середньоденне навантаження/розвантаження 5 вагонів на добу на термін не менше 3 місяців, 24 станції буде закрито для вантажної роботи з липня по грудень 2018 року з подальшим відновленням за умови наявності заявок на середньоденне навантаження/розвантаження 10 вагонів на добу на термін не менше 6 місяців. Також є 7 станцій, яким через від’ємний фінансовий результат або недостатнє використання потужностей пропонується надати можливість упродовж кількох місяців збільшити кількість середньоденного навантаження вагонів і вийти на беззбиткову діяльність.

«Ми плануємо і надалі використовувати цей інструмент і аналізувати карту навантаження зерна щороку, у березні-квітні, разом іншими учасниками ринку. За результатами діяльності станцій за 2018 рік питання по виключеним станціям буде додатково проаналізовано. При зміні показників діяльності станцій вони будуть подані на процедуру реорганізації. Ми переконані, що прийняте рішення збільшить обсяги перевезень та підштовхне наших партнерів до інвестування у модернізацію потужностей зі зберігання зернових», – запевнив Євген Кравцов.

Вчора, 16 червня, о 23:20 через перехід колій у невстановленому місці поїздом № 138 Хмельницький – Лисичанськ смертельно травмовано двох осіб на перегоні Київ-Пасажирський – Київ-Деміївський, поблизу ТРЦ «Ocean Plaza».

На місце аварії було викликано швидку медичну допомогу та поліцію. Внаслідок інциденту зазначений поїзд було затримано на 1 год. 28 хв.

Нагадуємо, залізниця – це зона підвищеної небезпеки, а безвідповідальне ставлення до власного здоров’я та порушення правил поведінки на об’єктах залізничної інфраструктури може призвести до трагічних наслідків. Адже попередити наїзд рухомого складу, на жаль, практично неможливо.

Залізничники закликають переходити колії лише в установлених місцях, користуючись пішохідними настилами, переїздами й переходами, у жодному разі не перелазити під вагонами, бо в будь-який момент поїзд може рушити, а також не залазити на вагони, оскільки це може призвести до ураження електричним струмом високої напруги.

Лише неухильне дотримання правил поведінки на залізничному транспорті дозволить зберегти життя і здоров’я громадян.

Для зручних подорожей під час святкових вихідних з нагоди Дня Конституції України Укрзалізниця вже призначила 7 додаткових поїздів. Також призначені додаткові рейси для графікових поїздів. Упродовж вихідних днів, а це 28 червня – 1 липня буде здійснено більше 44 додаткових рейсів.

  1. Поїзд № 191/192 Київ – Львів курсуватиме 28 червня та 1 липня. Відправлення з Києва о 08:03, прибуття до Львова о 17:55. У зворотному напрямку поїзд вирушатиме в ці ж дати о 11:58 та прибуватиме до столиці о 21:46.
  2. Поїзд № 197/198 Київ – Ковель вирушить у рейси 25 червня та 1 липня. Відправлення з Києва о 07:28 та прибуття до Ковеля о 16:53. Зворотно з Ковеля поїзд вирушить о 11:03 та прибуде до Києва о 19:53.
  3. Поїзд № 177 Київ – Хмельницький курсуватиме 28 червня та 1 липня. Відправлення з Києва о 06:06 та прибуття до Хмельницького о 13:02. У зворотному напрямку відправлення з Хмельницького о 14:04 та прибуття до Києва о 20:43.
  4. Поїзд № 162/161 Миколаїв – Київ здійснить рейс 2 липня. Відправлення з Миколаєва о 21:37 та прибуття до Києва о 13:14.
  5. Поїзд № 179 Київ – Дніпро вирушить у рейс 1 липня. Відправлення з Києва о 08:50 та прибуття до Дніпра о 13:14. У зворотному напрямку поїзд вирушить о 14:46 та прибуде до Києва о 22:28.
  6. Поїзд № 780/779 Вінниця – Суми курсуватиме 27, 28, 29, 30 червня, 1, 2 липня. Відправлення з Вінниці о 13:43, прибуття до Сум о 21:33. У зворотному напрямку відправлення о 05:30 та прибуття до Вінниці о 13:08.
  7. Поїзд № 168 Львів – Одеса здійснить рейси 27, 29 червня та 1 липня. Відправлення зі Львова о 09:15 та прибуття до Одеси о 20:28. З Одеси поїзд вирушатиме о 10:04 та прибуватиме до Львова о 21:05.

Додаткові рейси графікових поїздів.

  1. Поїзд № 92 Костянтинівка – Одеса здійснить додаткові рейси 27, 29 червня та 1 липня та зворотно 28 та 30 червня та 2 липня. Відправлення з Костянтинівки о 15:30, прибуття до Одеси о 08:04. З Одеси поїзд вирушить о 13:28 та прибуде до Костянтинівки о 05:40.
  2. Поїзд № 787 Харків – Костянтинівка в додаткові рейси вирушить 27 та 30 червня. Відправлення з Харкова о 19:03 та прибуття до Костянтинівки о 23:30. Із Костянтинівки поїзд вирушить 27, 28 червня та 1 липня о 05:00 та прибуде до Харкова о 09:50.

На зустрічі фахівці Укрзалізниці та компанії-партнери обговорили пропозиції щодо вирішення проблеми розкрадань. Зокрема, піднімалися нормативно-правові питання, технічні заходи перешкоджання крадіжкам, покращення спільної взаємодії підрозділів воєнізованої охорони, Нацполіції та приватної охорони.

Директор з економіки і фінансів ПАТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев запевнив, що проблематика розкрадань хвилює залізничників не менше, а навіть більше, ніж клієнтів, адже розкрадаються елементи верхньої будови колії, деталі рухомого складу, пошкодження наших вагонів є небезпечним для руху поїздів.

«Ми готові працювати групами, поєднуючи фахівців з охорони з інженерно-технічними працівниками та представниками бізнесу. Адже проблема системна, має соціальні причини і має вирішуватися системою заходів. Крадіжки вантажів – це якість послуг, конкуренція з автотранспортом, логістичні виклики, і ми маємо почути думку наших партнерів, щоб напрацьовані роками стереотипи не заважали нам знаходити нові можливості, у відповідності до сучасних викликів», – запевнив Андрій Рязанцев.

Залізничники повідомили присутніх, що на обліку сьогодні 3606 випадків розукомплектувань обладнання вантажних вагонів на суму понад 6 млн грн. Упродовж року працівники відомчої воєнізованої охорони попередили та розкрили 58 випадків крадіжок на суму 115,6 тис. грн, затримали та передали до поліції 44 особи.

Фахівці провели аналіз найбільш криміногенних дільниць – їх перелік, а також фотографії елементів інфраструктури та майна залізничного транспорту, що найчастіше розкрадається правопорушниками, відправлені до Головних управлінь Нацполіції в областях для вжиття заходів. За результатами в поточному році вже відкрито 1206 кримінальних проваджень та засуджено 5 осіб.

Вагоноремонтні підприємства ПАТ «Укрзалізниця» також не стоять осторонь проблеми – при виконанні капітального та деповського ремонтів вантажних вагонів встановлюються захисні пристрої від крадіжок вузлів та деталей. Наразі на підприємствах розробляється проект модернізації повітророзподільників вантажних вагонів, розглядається можливість зміни схеми пломбування вагонів-зерновозів; внесення конструктивних змін вузлів вивантаження вагонів-зерновозів; удосконалення запірно-пломбувальних пристроїв та інші інженерні пропозиції.

На думку клієнтів-вантажовласників, проблемним моментом є те, що розкрадання відбувається організованими злочинними групами. За даними компаній-членів Комітету Асоціації, найчастіше крадіжки трапляються на залізничних станціях Колосівка, Одеса Сортувальна та Одеса-Застава Перша Одеської регіональної філії, станціях Ромодан та Кременчук Південної регіональної філії.

Сторінка 1 з 13912345»»»
© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту
Вгору