Пошук

Новини » Лютий 2018

В.о. директора регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Роман Веприцький презентував апарату та керівному складу структурних підрозділів основні програми розвитку регіональної філії на 2018 рік, реалізація яких дозволить суттєво підвищити економічний результат діяльності залізниці.

За словами Романа Веприцького, ці програми розроблено в рамках галузевої стратегії реформування після ретельного аналізу справжнього стану в усіх сферах діяльності регіональної філії, вивчення проблематики кожного структурного підрозділу. Їх схвалив менеджмент ПАТ «Укрзалізниця», а також профспілки.

«Таку системну роботу на залізниці було проведено вперше, – зазначив очільник регіональної філії. – Розпочинаючи її, ми поставили собі за мету визначити першочергові завдання, шляхи вирішення цих завдань, сили та засоби, якими вони будуть реалізовані, а також очікуваний результат, щоб задати напрямок руху всьому 40-тисячному колективу Південно-Західної залізниці».

Роман Веприцький зупинився на кожній із семи започаткованих регіональною філією програм.

Відсьогодні починає курсувати щоденно група безпересадкових вагонів Харків – Херсон. Про це повідомив на своїй сторінці у Twitter в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов. Із Харкова вони відправлятимуться о 21:08 та прибуватимуть до Херсона о 14:55. Зворотно відправлятимуться о 15:56 та прибуватимуть до Харкова о 8:26.

Група безпересадкових вагонів Харків – Херсон курсуватимуть у складі поїздів № 775/776 Харків-Київ та 765/766 Київ – Херсон. «Це забезпечить щоденне пряме сполучення із Миколаєвом та Херсоном для мешканців міста Суми та Сумської області», – зазначив Євген Кравцов.

Наразі у складі групи вагонів – один плацкартний та один купейний вагони. У разі збільшення пасажиропотоку, кількість вагонів буде теж збільшено.

Нагадаємо, що крім групи вагонів між Харковом та Херсоном  щодня курсує поїзд № 375 Харків – Херсон.

Член правління ПАТ «Укрзалізниця» Желько Марчек та в.о. директора регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Роман Веприцький здійснили робочу поїздку до міста Біла Церква Київської області, де проінспектували найбільш небезпечні щодо невиробничого травматизму ділянки залізниці.

Учасником інспекційного огляду був також міський голова Білої Церкви Геннадій Дикий.

У ході спільної поїздки залізничники та представники міської влади обговорили заходи, реалізація яких дозволить зробити сусідство 210-тисячного міста та залізниці, яка його перетинає, безпечним.

Зокрема, йшлося про облаштування двох пішохідних переходів у зоні житлових масивів та подальшу роботу з огородження місць стихійного перетину залізних колій, де найчастіше трапляються випадки травмування містян рухомим складом. Обговорювалися також можливості реконструкції пандусів на міському вокзалі, встановлення автоматичних шлагбаумів, які повністю перекриватимуть проїжджу частину, на одному із залізничних переїздів у межах міста, заміну покриття на пішохідному мосту через колії.

За словами міського голови Білої Церкви Геннадія Дикого, міська влада готова частково профінансувати заходи з підвищення безпеки залізничної інфраструктури.

«Наше завдання – спільними зусиллями зменшити, а в перспективі – цілком унеможливити невиробничий травматизм на коліях – як у Білій Церкві, так і в інших містах, - розповів в.о. директора регіональної філії Роман Веприцький. – Залізниця повинна асоціюватися в громадян з комфортними та безпечними подорожами, сучасною інфраструктурою та якісним сервісом, а не з каліцтвом та загибеллю під колесами потягів».

Окрім візиту до Білої Церкви, член правління Желько Марчек у супроводі в.о. обов’язки керівника Південно-Західної залізниці Романа Веприцького відвідав моторвагонне депо Фастів-1. Посадовці ознайомилися з повним виробничим циклом депо, перевірили практичне виконання заходів, передбачених дорожньою Програмою розвитку господарства приміських перевезень, вислухали проблемні питання, серед яких забезпечення працівників сучасним спецодягом та респіраторами, закупівля якісних фарбувальних матеріалів, поліпшення умов виробничого побуту, тощо.

У ході візиту до Білої Церкви та депо Фастів-1 було поставлено низку завдань причетним службам, визначено терміни їх виконання та відповідальних.

15 лютого, у головному офісі регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» пройшла балансова комісії за підсумками роботи залізниці в 2017 році.

Як зазначив в.о. директора регіональної філії Роман Веприцький, який головував на заході, за останній квартал 2017 року спільними зусиллями менеджменту та трудового колективу вдалося стабілізувати ситуацію в усіх сферах життєдіяльності залізниці і за вийти на прибутковий річний результат роботи.

У порівнянні з 2016 роком зросли показники загального вантажо- та пасажирообігу - на 11,4 % та 2 % відповідно. Залізниці торік удалося отримати прибуток від вантажних перевезень та зменшити збитки від пасажирських. Є позитивні тенденції у сфері безпеки руху, матеріально-технічного забезпечення, мотивації праці, у вирішенні питань відтоку кваліфікованих кадрів, створенні належних умов на робочих місцях та виробничого побуту.

«Разом із цим, - зазначив Роман Веприцький, - залишається чимало проблем, які негативно впливають на фінансово-господарський стан залізниці. Їх треба вирішити, щоб 2018-й став роком значного комплексного покращення роботи регіональної філії, її виходу на новий рівень розвитку».

Зокрема, за словами очільника регіональної філії, у 2018 році належить суттєво покращити якісні показники використання рухомого складу – як локомотивного, так і вагонного парку; добитися зменшення експлуатаційних витрат, у тому числі, шляхом мінімізації непродуктивних витрат, оптимізації режиму праці та відпочинку залізничників, приведення штатної чисельності персоналу до обсягів виконуваних робіт, тощо. Потребуватимуть посиленої уваги питання скорочення понаднормативних запасів ТМЦ та незавершених капітальних інвестицій, виробничого травматизму, охорони праці та інші.

Залізниця вже зробила кроки до вирішення цих питань, до покращення ситуації, - розповів Роман Веприцький. – Ми добре розуміємо ті завдання, що стоять перед нами, чітко бачимо шляхи їх реалізації, а також кінцевий результат змін, яких прагнемо ми і на які нас націлює керівництво ПАТ «Укрзалізниця», особисто в.о. голови правління Євген Кравцов. Нам украй потрібне таке ж розуміння і підтримка наших дій від кожного залізничника на його робочому місці. Лише разом ми досягнемо успіху. Певен, що саме 2018 рік зробить наше життя іншим, стане для залізниці і всієї залізничної галузі вирішальним».

У ході балансової комісії керівник регіональної філії також заслухав звіти про роботу в 2017 році всіх дирекцій залізничних перевезень та служб, поставив структурним підрозділам низку завдань, реалізація яких працюватиме на позитивний результат діяльності всієї залізниці.

Від 17 лютого цього року поїзд № 29 Київ – Ужгород курсуватиме щоденно замість через день. Укрзалізниця збільшила кількість рейсів за цим маршрутом через його популярність. «З Укрзалізницею все зручніше подорожувати на відпочинок та в справах. Попит на пасажирські перевезення в напрямку Ужгорода впевнено зростає, тому ми вирішили збільшити періодичність курсування двадцять дев’ятого поїзда й подивитися, як він буде заповнюватися», - прокоментував в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Поїзд № 29 Київ – Ужгород вирушає з Києва о 21:08 та прибуває до Ужгорода о 09:20. У зворотному напрямку відправлення о 22:03 та прибуття до столиці о 10:16. Зупинки передбачені на станціях Бердичів, Чуднів-Волинське, Шепетівка-1, Львів та Мукачеве.

Укрзалізниця просить пасажирів заздалегідь планувати подорожі – купити квитки можна в залізничних касах таонлайн. Нагадуємо, нещодавно Укрзалізниця запровадила нову зручну послугу – онлайн-пошук квитків з пересадкою.

Сторінка 1 з 912345»»»
© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту
Вгору