Пошук

Новини » 13 Лютого 2018

У січні 2018 року зафіксовано 297 випадків незаконних втручань в роботу залізниці, 175 з яких могли вплинути на безпеку руху поїздів. Викрадення деталей на головних магістралях, де курсують вантажні та пасажирські поїзди, становлять загрозу безпеці руху.

ПАТ «Укрзалізниця» звернулася до правоохоронців щодо сприяння у попередженні, виявленні та припиненні диверсійних проявів на  залізничному  транспорті. У зверненні залізничники повідомляють правоохоронцям про  тринадцять осіб, яких неодноразово було затримувано за  розкрадання та пошкодження елементів залізничної інфраструктури, однак їх не було покарано і вони вдалися до повторних злочинів.

Розкрадання та пошкодження елементів залізничних колій можуть призвести до аварій з тяжкими наслідками, зокрема до загибелі пасажирів, техногенних та екологічних катастроф, а також становлять загрозу для населення, яке проживає поруч з залізничними коліями.

З часу ліквідації в системі МВС України підрозділів транспортної міліції кількість випадків незаконних посягань на майно та елементи залізничної інфраструктури збільшилася майже втричі. Працівниками ПАТ «Укрзалізниця» вживаються заходів для запобігання розукомплектування та крадіжкам майна і елементів залізничної інфраструктури. Однак, лише власними силами залізничники не в змозі протистояти таким злочинним проявам і  не мають відповідних повноважень.

Ситуація з несанкціонованими втручаннями сторонніх осіб у роботу залізничного транспорту залишається критичною, цьому сприяє і той факт, що навіть при повторному затриманні та передачі у відділення поліції одних і тих самих осіб за крадіжки майна та вантажів – їх відпускають з різних причин. Розкрадачі, відчуваючи безкарність, повертаються до своєї кримінальної справи. Так, громадянин О. скоїв 8 розобладнань та крадіжок дросель-трансформаторів на дільниці Синельникове –  Запоріжжя-Ліве. На початку року воєнізована охорона затримала зловмисника, який зізнався в скоєнні цих та інших крадіжок залізничного майна та елементів інфраструктури. Справу було передано правоохоронцям для подальших слідчих дій, однак через деякий час громадянина О. відпустили і він знову вдався до кримінальних справ.

З метою налагодження більш ефективної  протидії злочинності та можливим наслідкам для залізниці і суспільства залізничники наполягають на вжитті більш жорстких заходів стосовно осіб, яких затримують за крадіжки майна та вантажів.

Зокрема, врегулюванню ситуації сприятиме  посилення правового захисту стратегічної інфраструктури держави, визнання кримінальними протиправних посягань у сфері залізничного транспорту.  З метою посилення відповідальності громадян за крадіжки та інші втручання в роботу залізниці мають бути вироблені та закріплені у законі чіткі підстави  для покарань за злочин, що співвідносилася б із шкодою, що завдається залізниці та державі, а також із загрозами безпеці руху, що створюються  такими протиправними діями, та майновими збитками публічному товариству.

Такі зміни в законодавстві захистять пасажирів та залізничників, сприятимуть підвищенню безпеки руху на залізниці дозволять вживати більш ефективні заходи з профілактики правопорушень.

 

 

12 лютого ПАТ «Укрзалізниця» та ТОВ «Анвітрейд» підписали договір на придбання дизельного пального із застосуванням формульної зміни ціни з урахуванням котирувань Platts. Відповідно до нього Укрзалізниця придбає 40 тисяч тонн дизелю для потреб галузі. У прес-конференції з нагоди підписання договору взяли участь перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України Максим Нефьодов та в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Від ПАТ «Укрзалізниця» договір підписав директор філії «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» Віталій Цвігун, від компанії ТОВ «Анвітрейд» - заступник директора з адміністративних питань Світлана Ященко.

Під час заходу Максим Нефьодов підкреслив, що сьогодні йдеться не про звичайний успіх компанії в закупівлях, а про якісно новий формат роботи на ринку закупівель, який демонструє Укрзалізниця. «Я сподіваюся, що це буде абсолютно новий стандарт роботи на цьому ринку, і це той приклад, коли Укрзалізниця як один із найбільших і найпрофесійніших замовників зможе показати всьому ринку і всім компаніям новий високий рівень роботи», - зазначив Максим Нефьодов.

В.о. голови правління Євген Кравцов ПАТ «Укрзалізниця» наголосив, що Укрзалізниця є першою компанією в Україні, котра змогла провести закупівлі за формульною ціною. «Символічно, що саме сьогодні нам вдалося зробити те, що спільно з міністерством економічного розвитку і торгівлі, Кабінетом Міністрів України ми намагалися зробити впродовж останніх трьох років. Завдяки проведенню закупівлі дизпального за формульною ціною тільки від моменту котирування і проведення аукціону до сьогоднішнього дня Укрзалізниця вже зекономила понад 70 млн грн. До цього це було зробити неможливо», - зазначив Євген Кравцов.

Він також розповів, що за останні чотири місяці Укрзалізниця провела велику роботу з усіма учасниками нафтового ринку, аби визначити модель та підхід до формули, які влаштують всіх учасників, і які будуть об’єктивно показувати коливання на ринку. За словами очільника Укрзалізниці, обговорення формули і порядку встановлення ціни на дизпальне відбулося навіть з Антимонопольним комітетом України, оскільки компанія «Зеніт склад» з уставним капіталом лише близько 2 тис. грн подала скаргу до АМКУ.

Проте в АМКУ Укрзалізниця довела, що формула є абсолютно прийнятною і дійсно відображає ситуацію на ринку, а також відповідає всім вимогам законодавства. «Фактично ми пройшли всі горнила, щоб підтвердити, що це правильний, прозорий, і абсолютно законний шлях», - зазначив Євген Кравцов.

Керівник Укрзалізниці поінформував, що поступово компанія буде повністю переходити на закупівлю дизельного за формульною ціною, й сьогодні Укрзалізниця доводить, що це можливо і це ефективно. «З цим кроком відпаде проблема, де взяти пальне для компанії. Адже Укрзалізниця, на жаль, не раз опинялася в ситуації, коли запасів пального для компанії не вистачало. Сьогодні ми маємо зробити нормальний, прозорий, ефективний і передовий для країни спосіб закупівлі дизельного пального», - наголосив Євген Кравцов.

За словами директора філії «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» Віталія Цвігуна, 30 січня 2018 року відбулися 8 тендерів, з яких 5 по 10 тис. тонн – за фіксованою ціною та 3 аукціони по 20 тис. тонн – за формульною зміною ціни. За двома тендерами, в яких перемогла компанія ТОВ «Анвітрейд», спочатку цінова пропозиція становила 28 846,8 грн та 28 649,95 грн за метричну тонну. Але на сьогоднішній день, враховуючи те, що ціна на нафту на світовому ринку впала, курс долара знизився, то ціна, за якою Укрзалізниця отримує пальне на сьогодні, складає 27 тис. грн і 26,8 тис. грн за метричну тонну.

«І це за умови, якщо ми захочемо отримати паливо сьогодні, навіть весь запас 40 тис. тонн у цієї компанії, ця ціна буде актуальною. Зміна ціни відбувається автоматично, перед наданням рознарядки на відвантаження. Тому економія станом на сьогодні складає 71,384 млн грн», - зазначив Віталій Цвігун. Він також повідомив, що Укрзалізниця перші два «формульні» контракти підписала з компанією «Анвітрейд», наступний контракт буде підписано з компанією «Август Пром». «Після завершення виконання цих трьох контрактів ми будемо бачити, як працює ця формула, чи все в ній враховано, чи немає якихось недоліків, і якщо вони виявлятимуться, ми вноситимемо певні корективи в договори і оголошуватимемо торги за формулою вже з їх урахуванням», - додав Віталій Цвігун.

Раніше повідомлялося, що 30 січня 2018 року відбулися відкриті торги на придбання дизельного пального із застосуванням формульної зміни ціни. У відкритому конкурсі перемогли компанії, які під час конкурсу надали найкращі цінові пропозиції: ТОВ «Анвітрейд» - 20 тис. тонн за ціною 28 846,8 грн за тонну, 20 тис. тонн за ціною 28 649,95 грн за тонну та ТОВ «Август Пром» - 20 тис. тонн за ціною 28 500 грн за тонну.

Відповідно до умов договору ціна може переглядатися при постачанні кожної партії пального та залежатиме від динаміки котирувань Platts та курсу валюти (фактично все пальне на ринку – імпортного походження), ціна за контрактом може збільшуватися або зменшуватися.

© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту
Вгору