Пошук

Новини » 5 Лютого 2018

У період проведення ремонтних робіт на дільниці Харків – Куп’янськ поїзд №138/137 Хмельницький – Лисичанськ з 4 по 18 лютого курсуватиме відкоригованим розкладом. Відповідно до нього поїзд прибуватиме на кінцеву станцію на 1 годину 50 хвилин пізніше – о 15:35. Також поїзд робитиме зупинку на станції Святогірськ, а через станції Чугуїв і Гракове не прямуватиме.

Так, із Хмельницького поїзд № 138/137 прослідує відкоригованим розкладом із зупинками на станціях Жмеринка, Вінниця, Козятин, Фастів, Київ-Пасажирський, Дарниця, Гребінка, Лубни, Ромодан, Миргород, Гоголеве, Решетилівка, Полтава-Київська, Люботин до Харкова о 07:53. Далі поїзд відправлятиметься з Харкова о 08:15 і курсуватиме з зупинками на таких станціях: Святогірськ (10:37-11:07), Куп’янськ – Вузловий (12:17-12:39), Курилівка (12:45-12:47), Кислівка (13:10-13:12), Куземівка (13:30-13:32), Сватове (13:59-14:05), Кабанне (14:28-14:30), Кремінне (14:50-14:52), Рубіжне (15:08-15:13) – та прибуде до Лисичанська о 15:35.

У зворотному напрямку з Лисичанська до Хмельницького поїзд курсуватиме без змін у розкладі руху, відправлення з Лисичанська о 16:50 та прибуття до Києва о 06:30.

Раніше повідомлялося, що на численні звернення пасажирів з 1 лютого Укрзалізниця змінила розклад руху поїздів № 138/137 у сполученні Лисичанськ – Київ – Хмельницький, завдяки чому пасажири поїзда вирушатимуть з Лисичанська та прибуватимуть до столиці в більш зручний час.

Кабінет Міністрів України Розпорядженням № 47-р31 січня 2018 р. затвердив проект «Реконструкція дільниці залізничного транспорту Долинська — Миколаїв з підвищенням пропускної спроможності напрямку Знам’янка — Долинська — Миколаїв».

Реконструкція дільниці триватиме 33 місяці. Загальна кошторисна вартість близько 6 млрд гривень. Фінансуватимуться роботи за рахунок кредитних коштів міжнародних фінансових організацій. Проект розроблений Одеським відділенням філії «Проектно-вишукувальний інститут залізничного транспорту» ПАТ «Укрзалізниця». 

Цей проект передбачає будівництво другої колії на перегонах, реконструкцію колійного розвитку всіх станцій на дільниці, електрифікацію обох колій, будівництво двох нових та реконструкцію існуючої тягових підстанцій, реконструкцію пристроїв СЦБ та зв’язку, будівництво та реконструкцію пасажирських платформ, реконструкцію пішохідного мосту станції Долинська, будівництво шляхопроводів на 123 км перегону  Добровольський – Новий Буг та 225 км перегону Горохівка-Миколаїв, будівництво службово – адміністративних будівель для структурних підприємств, будівництво чергових пунктів контактної мережі на станціях Новий Буг, Явкіне та Миколаїв в комплексі з необхідними службовими та господарчими будівлями, будівництво постів ЕЦ та залізничних переїздів з черговим в межах станцій.

Напрямок Долинська — Миколаїв проходить територією Кіровоградської та Миколаївської областей. Переважно ним транспортуються руда, нафта та нафтопродукти, зернові вантажі, добрива. Обсяги перевезень на цьому напрямку зростають. Експлуатаційна довжина дільниці – 148 км.

Це масштабний проект, який реалізовуватиметься до 2021 року. Передбачається спільне фінансування проекту за кредитні кошти ЄІБ та ЄБРР, закупівлі у рамках проекту будуть проводитись відповідно до правил закупівель ЄБРР та ЄІБ на основі відкритих міжнародних тендерів.

Будівництво другої колії, електрифікація напрямку Долинська — Миколаїв та модернізація систем сигналізації і зв’язку ліквідує вузькі місця, дозволить збільшити обсяги перевезень в напрямку морських портів, зменшить термін доставки вантажів, підвищить енергозбереження, суттєво зменшить експлуатаційні витрати та  поліпшить екологічну ситуацію в регіоні», — зазначив  Євген Кравцов.       

У 2017 році ЄІБ провів тендер та відібрав компанію COWI/Бельгія, яка найближчим часом розпочне роботу з надання консультаційної підтримки ПАТ «Укрзалізниця» при здійсненні закупівель, у тому числі у розробці конкурсної документації і проведенні тендерів.

Після схвалення конкурсної документації міжнародними банками буде оголошено відкриті міжнародні тендери з відбору підрядника для виконання робіт та FIDIC-інженера для здійснення технічного нагляду.

В окремі проекти виділено реконструкцію споруд залізниці з електрифікацією і будівництвом нових пристроїв СЦБ та зв’язку дільниці Миколаїв-Колосівка, що в межах Миколаївської області, та зовнішнє електропостачання стаціонарних тягових підстанцій 150/27,5/10 кВ «Новополтавка», «Миколаїв-Тягова» на території Миколаївської області.

«Впровадження нових технологій, будівництво нових пристроїв управління рухом та переведення дільниць з теплотяги на електротягу покращить динаміку перевезень до портів Чорного моря та сприятиме реалізації економічного потенціалу промислових регіонів»,  - зазначив Євген Кравцов.

Довідка:

19.12.2016 з ЄІБ укладено фінансову угоду «Проект модернізації української залізниці (Модернізація інфраструктури ПАТ «Укрзалізниця»)», яка передбачає надання позики у розмірі 150 млн євро. Наразі фінансова угода потребує ратифікації ВРУ.

30.12.2017 з ЄБРР укладено угоду про надання позики (Проект електрифікації української залізниці «Електрифікація залізничного напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка»), яка передбачає надання кредитних коштів у розмірі 150 млн євро під гарантію держави Україна. 30.12.2017 з ЄБРР укладено гарантійну угоду.

© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту
Вгору