Пошук

Новини » Квітень 2018

Цьогоріч в акції «За чисте довкілля» вже взяли участь понад 36 тис. залізничників. А на суботу, 21 квітня, заплановано найактивніші роботи з благоустрою територій населених пунктів і виробничих підрозділів ПАТ «Укрзалізниця».

 

Зокрема, у квітні цього року працівники галузі вже впорядкували близько 245 га газонів, ліквідували 1070 несанкціонованих сміттєзвалищ, більшість із яких були розташовані на території населених пунктів, прилеглих до земель залізничного транспорту, висадили понад 2,2 тис. дерев, 2 тис. кущів. Площа прибраних територій перевищила 3,6 тис. га.

До кінця квітня залізничники продовжать впорядковувати водойми, очищувати від сміття береги й водні джерела, облаштовувати парки та сквери, поліпшувати стан пам’ятників і меморіальних комплексів. Зокрема, уже впорядковано постамент «Героїв небесної сотні» та «Загиблим залізничникам в АТО» й інші місця почесних поховань – загалом близько двох десятків пам’ятників у різних населених пунктах України.

Персонал та вихованці дитячих залізниць – Дніпровської, Запорізької Малої Південної, Київської, Луцької, Львівської, Рівненської та Ужгородської також взяли активну участь у проведенні днів благоустрою. Прибрано територію площею понад 10 га, ліквідовано 5 несанкціонованих сміттєзвалищ, висаджено дерева та  кущі, упорядковано понад 6 га квітників та газонів.

Також приведено в належний стан об’єкти інфраструктури, побілено залізничні платформи, бордюри, пофарбовано паркани, полагоджено лавки й урни тощо.

 

Довідка

Акція проводиться щороку на виконання Указу Президента України від 06.08.98 № 855 «Про День довкілля», розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.03.2010 № 777-р «Деякі питання проведення щорічної акції «За чисте довкілля» та дня благоустрою територій населених пунктів».

Сьогодні в ПАТ «Укрзалізниця» працює близько третини від загальної чисельності всіх працівників товариства молоді віком до 35 років. Для вирішення багатьох завдань, що стоять перед залізницею, потрібні висококваліфіковані та відповідальні професіонали, відкриті до нових знань і постійного саморозвитку, які можуть працювати на рівні міжнародних стандартів, тож категорію молоді товариство розглядає як свій стратегічний актив.


У рамках робочої групи до Києва було запрошено найактивнішу молодь. Учасниками були молоді працівники регіональних філій та філій, різних професій, від машиніста тепловоза до інженера з організації та нормування праці. Також не забули і про студентів профільних навчальних закладів.

Учасники групи натхненно та завзято працювали в продовж трьох днів. Кожен міг висловити свою думку, як саме розвивати молодь в найближчі роки, сформувати бачення ПАТ «Укрзалізниця» в молодіжній політиці. Було порушено чимало важливих питань: підтримка молодих сімей, єдина політика роботи з молоддю, заробітна плата та мотивація. Одночасно покладено початок розробки проектів задля вирішення даних питань.

Зусилля молоді були спрямовані на вдосконалення методів та форм реалізації молодіжної політики, а також на координацію діяльності товариства у напрямках кадрової, інформаційно-комунікаційної, соціальної, освітньої роботи, що проводяться серед молоді залізничної галузі.

Останнього дня на захід завітав директор з управління персоналом та соціальної політики ПАТ «Укрзалізниця» Євген Козак. Більше години він провів в активному діалозі з членами групи. У молоді була унікальна можливість отримати відповіді на гострі питання із перших вуст керівництва. Євген Козак наголосив, що робота з молоддю – це можливість принести нові ідеї, думки та результати в управління тими процесами, що формувалися роками, і це цінний ресурс для товариства.

На завершення робочої зустрічі заступник директора з управління персоналом та соціальної політики – начальник управління соціальної політики ПАТ «Укрзалізниця» Ольга Безпалько подякувала молоді за плідну працю й наголосила на продовженні роботи з розробки Стратегії, адже одним із пріоритетів соціальної політики нашого підприємства є розвиток молоді.

«На утримання наших вокзалів з усіма сукупними додатковими витратами сьогодні витрачаємо до півмільярда гривень. Маємо одну з найширших вокзальних мереж у державі. У зв’язку із цим визначили для себе пріоритети на наступні три роки й спрямуємо зусилля, щоб весь наш вокзальний комплекс мав, як мінімум, самоокуповуватися. Як максимум – приносити стабільно зростаючий прибуток компанії. Для цього до кінця року ми плануємо об’єднати всю мережу наших вокзалів в одну вертикаль – вокзальну компанію», – розповів Євген Кравцов.

В.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» висловив сподівання, що в рамках закону про концесію, який перебуває на розгляді в парламенті, можна буде використовувати вокзальні комплекси як інструмент компенсації збитковості сектору пасажирських перевезень.

Він також прокоментував досвід експлуатації залізничних вокзалів у країнах Європи: «Унікальною є та ситуація, що ми маємо одну з найбільш розгалужених мереж нерухомості в центрах усіх основних міст України, і при цьому ця мережа, наші вокзали, є збитковою. Досвід успішної комерційної експлуатації вокзалів є практично в усіх країн Європи: Німеччини, Польщі, Іспанії. Навіть деякі країни СНД успішно пішли цим шляхом, і я переконаний, що у нас також це має вийти».

«Для нас це є стратегічно важливим напрямком. Залучення приватних інвестицій у пасажирське господарство є досить складним, з огляду на його глибоку збитковість. А вокзальні комплекси, як один з елементів пасажирської інфраструктури в цілому, можуть бути першим кроком у пошуку механізму підвищення прибутковості та залучення приватного капіталу в систему пасажирських перевезень. Упевнений, що це буде успішним»,  додав Євген Кравцов.

У другому кварталі 2018 року Укрзалізниця планує розпочати продаж послуг користування вантажними вагонами компанії через електронні торгові майданчики. Про це сьогодні на ІІІ  Українському інфраструктурному форумі в Києві повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

«У другому кварталі цього року ми плануємо перейти на електронну систему продажу і котирування вартості перевезень у вантажних вагонах – через майданчик «Prozorro. Продажі». Це дозволить сформувати об’єктивну картину на попит нашого вагона з боку ринку і визначити збалансовану вартість вагона для клієнта. Запровадження цього прозорого механізму має зняти будь-які питання щодо реальної вартості перевезення», - повідомив Євген Кравцов.

Передбачається, що на електронні торги виставлятиметься частина порожнього парку вагонів і за їх результатами визначатиметься ціна для всього парку вагонів за видами та на певну дату.

Продаж послуг користування вагонами через електронні майданчики – це другий етап дерегуляції вагонної складової тарифу, яка має на меті запровадити  справжню конкуренцію на ринку вагонів. На першому етапі було запроваджено економічно-обґрунтовану вартість користування вантажними вагонами, завдяки введенню в дію на початку 2018 року нового порядку визначення плати за використання власних вагонів Укрзалізниці в процесі перевезення вантажів.

Нагадаємо, що 17 січня 2018 року правління ПАТ «Укрзалізниця» затвердило процедуру визначення плати за використання власних вагонів Укрзалізниці. Таким чином завершено процес дерегуляції вагонної складової тарифу для парку власних вагонів компанії. Відповідні кроки ПАТ «Укрзалізниця» здійснило на виконання Розпорядження Кабінету Міністрів України від 1 лютого 2017 року № 64 та наказу Міністерства інфраструктури України від 7 грудня 2017 року № 425 «Про внесення змін до Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов’язані з ними послуги».

У 2018 році майже половину квитків на поїзди далекого сполучення пасажири придбали через електронні сервіси. Загалом у 2018 році через інтернет було реалізовано понад 5 млн квитків – це 48% від загального продажу. Про це у Twitter в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 «Послуга купівлі квитків через інтернет стає все популярнішою в наших клієнтів. Якщо у 2012 році – а саме тоді було впроваджено оформлення квитків через офіційний сайт УЗ – через інтернет було реалізовано лише 3% квитків, то на сьогодні це вже майже половина від загального продажу квитків. Ця статистика свідчить не лише про популярність нашої послуги, а й про шалений темп інформатизації України», – зазначив Євген Кравцов.

Загалом пасажири оформили через інтернет уже майже 69 млн квитків. Онлайн-квитки можна придбати на всі поїзди внутрішнього сполучення, окрім деяких додаткових. Також квитки через інтернет можна оформити на 31 регіональний поїзд і на міжнародні поїзди № 705 та № 715 Київ – Перемишль, № 751/752 Здолбунів – Холм, № 735/736 Одеса – Перемишль і № 753/754 Ковель – Холм.

На додаткові поїзди та міжнародні поїзди, що курсують у сполученні з країнами СНД, пасажири в режимі онлайн можуть оформити й оплатити проїзд, після чого отримають бланк замовлення на електронну пошту, і його необхідно обміняти в залізничній касі на звичайний квиток.

При оформленні квитків через інтернет пасажир може самостійно обрати потрібний поїзд, тип вагона й місце. До того ж квиток, оформлений через інтернет, практично неможливо загубити – його можна друкувати необмежену кількість разів з листа, що приходить на електронну пошту пасажира.

Для придбання квитків онлайн пасажири можуть скористатися офіційним сервісом Укрзалізниці booking.uz.gov.ua.

Сторінка 1 з 712345»»»
© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту
Вгору