Пошук

Новини » 3 Квітня 2018

Станом на 2 квітня парк вантажних вагонів Укрзалізниці збільшено на 1230 піввагонів, з яких 805 побудовано на власних потужностях, а решту – придбано у виробників. Це в 6 разів більше ніж минулоріч – за цей же період 132 піввагони було збудовано та жодного не було придбано. Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

Завдяки будівництву й закупівлі нових піввагонів, а також ремонту наявних Укрзалізниці вдалося з початку року збільшити на понад 700 одиниць робочий парк піввагонів компанії. Ще на початок року він складав 31569 піввагонів, наразі експлуатується 32291 піввагонів власності Укрзалізниці. Це свідчить, що плани щодо оновлення парку вантажних вагонів та ремонтів існуючих на цей рік не лише підтримують його на нинішньому рівні, а й спрямовані на його збільшення.

Серед власних заводів Укрзалізниці найбільше піввагонів збудував Панютинський – 435 од., Дарницький виготовив 250 од., Стрийський – 120 од. Крім того, Крюківський вагонобудівний завод виготовив для Укрзалізниці 225 піввагонів та Попаснянський – 200 піввагонів.

Загалом у 2018 році на власних потужностях Укрзалізниці планується виготовити 3600 піввагонів та придбати 3450 піввагонів, із яких 3 тисячі за залучені кошти. Таким чином, у парку піввагонів з’явиться понад 7 тисяч нових. Також планується оновити 100 фітингових платформ.

Нагадаємо, у 2017 році на власних виробничих потужностях Укрзалізниці побудовано 2604 піввагони («Дарницький ВРЗ» – 852 од., «Панютинський ВРЗ» – 1347 од., «Стрийський ВРЗ» – 405 од.), 50 піввагонів закуплено філією «Дарницький ВРЗ» через систему тендерних процедур у ТДВ «Попаснянський ВРЗ»; 65 фітингових платформ придбано філією «Центр транспортного сервісу «Ліски» у ПАТ «Дніпровагонмаш» та 2 обкотишовози збудувала філія «Панютинський ВРЗ».

Вчора, 2 квітня, Укрзалізниця провела 6 аукціонів із закупівлі дизельного пального загальним обсягом 60 тисяч тонн. Зазначені торги передбачають зміну ціни з використанням формули з урахуванням показників Platts.

 

За даними системи Prozorro, у трьох процедурах перемогу здобуло ТОВ «Анвітрейд», а в решті переможцями визнано ТОВ «Август Пром», ПП «Окко Контракт» та ТОВ «Торговий дім «Сокар Україна». Переможцям торгів направлено повідомлення про намір укласти угоди, очікується підписання контрактів на постачання дизпального за ціною, запропонованою учасниками під час тендерних процедур. Загалом участь в аукціонах взяли 6 великих трейдерів дизпального.

«Укрзалізниця перша та єдина державна компанія України, яка купує дизпальне з використанням формульного розрахунку його вартості. Завдяки цьому європейському досвіду нам вдалося з початку року провести вже 9 тендерів на закупівлю 120 тисяч тонн дизпального. У результаті за діючими контрактами вже вдалося зекономити понад 40 млн гривень. Окремо хочу подякувати АМКУ за підтримку та прийняття справедливих рішень. Адже в цьому органі кожна з таких процедур, як правило, безпідставно оскаржується деякими учасниками торгів, що значно затягує процедуру закупівлі та негативно впливає на ритмічність поставок дизпального для галузі. Плануємо в подальшому більшість закупівель здійснюватися саме за формулою», - зазначив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Нагадаємо, формульна зміна ціни дає можливість змінювати закупівельну ціну дизельного пального, враховуючи цінові котирування Platts та курс валюти. Так, залежно від коливань на ринку ціна за контрактом може збільшуватися або зменшуватися за формулою із застосуванням індексу зміни показників Platts.

 

Довідка

Укрзалізниця – один із найбільших споживачів дизпального в Україні. Щороку компанія купує його близько 350 тис. тонн.

© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту
Вгору